fbpx

Werkwijze

Onze geïntegreerde aanpak maakt jouw bedrijf klaar voor zelfstandige digitale groei. Het bestaat uit 5 kernelementen: (1) fundering, (2) klanten aantrekken, (3) klantconversie, (4) value delivery en (5) autonome groei. 

Fundering

We beginnen bij een fundamenteel principe: we brengen in kaart wat jouw klant écht wil en transformeren dat naar een technologisch en organisatorisch actieplanNieuwe technologie op zichzelf hoeft niet per se interessant voor jouw bedrijf te zijn. Het wordt pas interessant als deze technologie de behoeften van je klant beter kan bedienen en barrières kan weghalen die voorheen niet weggehaald konden worden.

Profielfoto Bas van Lieshout
In deze digitale tijd is de klant koning. Het is ongelofelijk hoeveel je kunt groeien als je in staat bent je organisatie en technologie aan te passen aan de steeds veranderende behoeften van de klant. Een verbeterde klant propositie in combinatie met de juiste technologie geeft jou de snelheid en flexibiliteit die je nodig hebt om te groeien als organisatie.
Bas van Lieshout
Digital Strategy
Profielfoto Bas van Lieshout

Klanten Aantrekken

Creëer zichtbaarheid en vraag voor jouw product/dienst. In andere woorden, de marketing. Welke platformen en technologieën zet je in om je ideale klant te bereiken? Waar ga je in investeren? Ga je je publiek organisch of betaald bereiken? Hoe bouw je een reputatie op online? We zorgen dat jouw organisatie begrijpt ‘wat’ te doen en ‘hoe’ het te doen. Daarnaast ondersteunen we dat het daadwerkelijk uitgevoerd wordt.

Profielfoto Bas van Lieshout
Deze snelle digitale wereld biedt zoveel mogelijkheden dat het onmogelijk is om 'alles' te doen. Een verademing dat er zoveel, nota bene gratis, platformen zijn om je marketingactiviteiten uit te voeren, maar een blok aan je been als je geen duidelijke strategie hebt om klanten aan te trekken. Een heldere strategie is daarom essentieel.
Bas van Lieshout
Digital Strategy
Profielfoto Bas van Lieshout

Klantenconversie

We ondersteunen jou over ‘wat’ en ‘hoe’ om van potentiële klanten betalende klanten te maken. De sales. Hoe ga je je sales afspraken doen? Online, via de telefoon of face-to face? En hoe kom je erachter of een klant goed bij je past? Zo ja, hoe overtuig je de leads om klant te worden? Met een goede salesstrategie kun je in minder tijd meer klanten binnenhalen. Zo hou je meer tijd over om te werken aan je business. 

Value Delivery

We zorgen dat je je klanten meer kunt leveren in minder tijd en ze tevreden houdt over jouw product/dienst. Ontwerp je product of dienst zodanig dat het maximale waarde geeft aan je klant. Kies welke waarde belangrijk is voor je klant en communiceer deze waarde. Creëer meer loyaliteit bij je huidige klanten en genereer meer mond-tot-mond reclame door verbeterde producten en/of dienstverlening.

Autonome Groei

We delen kennis en creëeren capaciteiten om als organisatie zelfstandig te blijven groeien. We werken nauw samen om ervoor te zorgen dat de werknemers, zonder uitgebreide digitale ervaring, zelfstandig en succesvol door kunnen in hun (nieuwe) rol. 

Profielfoto Bas van Lieshout
Het is erg interessant en motiverend om te zien hoe mensen groeien als ze een houvast hebben terwijl ze nieuwe vaardigheden leren. Je bouwt aan iets nieuws en in dat proces ontwikkel je jezelf.
Bas van Lieshout
Digital Strategy
Profielfoto Bas van Lieshout

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf?
Neem contact met ons op!

×