CASE STUDY

SimplyMe

217 gerealiseerde afspraken in 5 maanden tijd

De Uitdaging

  • Optimaliseren van de Funnel (realisatie van online boekingen)
  • Klanten werven via social advertising
  • Verbeteren van het aanbod

De Oplossing

Door de juiste keuze van social advertising hebben we de resultaten bereikt

 

Het Resultaat

  • Geoptimaliseerde website zorgt voor hogere conversie
  • Ruim 750.000 weergaven op social media
  • 63.500 personen bereikt met advertenties
  • Meer dan 215 conversies gerealiseerd (ingeplande afspraak op locatie)

De advertenties hebben veel aankopen gerealiseerd. Hiermee hebben we gezorgd voor een vollere agenda en flink meer omzet. Hieronder zie je de resultaten van een aantal campagnes die we voor de salon hebben gedraaid.

Resultaat van campagne 1

Zie hier een van de resultaten: 394,83 euro aan advertenties levert 1920,00 euro extra omzet op (return on ad spend: 4,86).

 

Resultaat van campagne 2

Zie hieronder een van de resultaten: 175,43 euro aan advertenties levert 800 euro extra omzet op (return on ad spend: 4,56).

 

 

"Professioneel bedrijf, weten de juiste ads te ontwikkelen en te onderhouden voor optimaal resultaat op de socials. Wij zagen mede dankzij Bas een mooie stijging in onze omzet!"

Sanne Kersten
SimplyMe
×