CASE STUDY

Optimeister

Meer dan 10 relevante afspraken voor grote projecten gerealiseerd in de eerste maand

De Uitdaging

  • Lastig om meerwaarde te laten zien aan de klant als high-end website bouwer (weinig marktbehoefte)
  • Verbeterd aanbod realiseren
  • Verbetern marketingstrategie

De Oplossing

  • Product-market fit onderzoek uitgevoerd
  • Nieuw aanbod gerealiseerd o.b.v. dit onderzoek
  • Online verhaal aangescherpt
  • B2B marketingstrategie op LinkedIn geĆÆmplementeerd

Het Resultaat

In de eerste maand:

  • 15+ kennismakingen
  • 10 concrete afspraken door LinkedIn strategie
  • 3 klanten aan bedrijf gebonden

Al tijdens de opstart van ons bedrijf zijn we om tafel gaan zitten met Bas van Skillable. De nuttige workshops hebben mij echt aan het denken gezet en al snel creƫerde we samen een ijzersterke fundering. Vervolgens hebben we een concreet plan gemaakt om de doelgroep kennis te laten maken met ons nieuwe aanbod. Dit heeft geresulteerd in meer dan 10 afspraken in de eerste maand! Uit deze afspraken zijn een aantal mooie samenwerkingen ontstaan. Al met al heeft Skillable ons bedrijf een geweldige boost gegeven en daarvoor verdienen ze de credits. Skillable bedankt!

Fritz Wierper
Optimeister
×