CASE STUDY

Gruzzy Recruitment

Response rate van 20% naar 40% & omzetgroei van +65%

De Uitdaging

  • Verbeteren van de response rate op LinkedIn outreaches
  • Het vinden van klanten en kandidaten in een lastige niche (cybersecurity)
  • Verbeteren van de algehele social media & content strategie

De Oplossing

  • Onderzoek gedaan naar buyer personas
  • Op basis van bovenstaand onderzoek, LinkedIn outreach berichten geoptimaliseerd
  • Social media & content strategie verbeterd a.d.h.v. buyer personas

Het Resultaat

  • Verbeterde online aanwezigheid en branding
  • Response rate van 20% naar 40%
  • Omzetgroei van +65%

"Bas weet waar hij het over heeft, denkt mee, en kijkt echt wat werkt voor mijn branche. Hij durft ook 'nee' te zeggen wanneer iets in zijn ogen geen goed idee is. Dat werkt prettig. Ik kan hem van harte aanbevelen!"

Jesse Hendriks
Gruzzy Recruitment
×