CASE STUDY

Digital & Media Solutions

Hoe we de offline kwaliteiten van dit bedrijf online tot uiting brachten

De Uitdaging

  • Optimalisatie van de website voor verschillende doelgroepen
  • Verbeteren van de online zichtbaarheid en vindbaarheid
  • Visueel maken van het werk door middel van video’s
  • Vinden van nieuwe klanten in nieuwe markten

De Oplossing

  • Digitale Strategie
    Het doel was om het bedrijf helder te positioneren ten opzichte van de verschillende doelgroepen. De strategie omvat manieren en handvatten om deze doelgroepen te bereiken.
  • Marketingcampagnes
    We ontwikkelen en optimaliseerden digitale campagnes om het bedrijf en klant dichter bij elkaar te brengen. Views zijn leuk, afspraken zijn leuker. We hebben een contentstrategie (incl. advertenties) uitgevoerd om mensen in beweging te krijgen.
  • Website optimalisatie
    In samenwerking met Dix Design ontwikkelden we een nieuwe website met een duidelijk onderscheid tussen de verschillende sectoren waarin D&MS actief is.
  • Videoproducties
    We hebben veel video ingezet voor een succesvolle contentstrategie en sterke identiteit voor het merk. De video’s zijn ingezet op de website én social media.

Het Resultaat

Op de korte termijn heeft de online marketing boost veel zichtbaarheid gecreëerd bij het huidige, grote klantenbestand en is de online perceptie van het bedrijf geprofessionaliseerd.

Op de lange termijn zal een stijging in het aantal offerte aanvragen plaats blijven vinden. Hiervoor zal gewerkt blijven worden aan een verbeterde online zichtbaarheid dankzij e-mailmarketing, social media management en videomarketing.

"Bas is een enthousiaste gast, die met veel energie de projecten aanpakt. Creatief en breed inzetbaar: een zeer waardevolle aanvulling voor ons bedrijf! Zeker een aanrader!"

Joost Alkemade
D&MS
×